Werkwijze voor een losse hulpvraag
Heeft u een medewerker die vastgelopen is? Wanneer u contact met ons opneemt met een hulpvraag dan zullen wij in eerste instantie een telefonisch contactmoment inplannen met de desbetreffende medewerker. Tijdens dit gesprek maken we een inschatting van de hulpvraag op basis waarvan we een aanbod kunnen samenstellen. Dit is tevens een moment om te kijken of de hulpvraag passend is bij wat wij als EvenZicht Professional kunnen bieden.
Naar aanleiding van dit gesprek volgt een terugkoppeling en kunnen wij een offerte opmaken. Indien akkoord kan het traject vervolgens van start gaan.
Onze werkwijze puntsgewijs:
- aanmelding hulpvraag
- telefonische triage (kosteloos)
- terugkoppeling werkgever
- offerte op maat
- start traject
Samenwerking
Wilt u als bedrijf extra aandacht besteden aan de mentale gezondheid van uw medewerkers en een snelle beschikbaarheid voor uw medewerkers garanderen? Ga dan een samenwerking met ons aan. Wanneer u contact met ons opneemt plannen we een gesprek in om samen te kijken naar de wensen en mogelijkheden. Hierna komen we met een op maat gemaakt aanbod voor uw bedrijf.